sobota, 31. december 2011

New year

In spet je leto okrog... tokrat bom novo leto praznovala kr doma :) Sicer sem bila z bratrancem povabljena v berlin ampak tam na trgu tako zmrzneš in znoriš v tej gužvi tako,da bom letos doma z družino in sorodniki.

Letošnje leto je bilo zame sicer kr uspešno ampak še vedno nič posebnega hmm pa poglejmo po čem si ga bom najbolj zapolnila:

- Naredila sem maturo in s tem ušpešno končala srednjo šolo
- V Nemčiji sem preživela kar nekaj časa
- RingCon
- Spoznala sem Toma Feltona x3
- Okupirala sem Kitajske restavracije
- Obupala sem nad Tokio Hotelom :D
- Poletne počitnice so bile nore
- Septembra je bilo fenomenalno na morju z prijatelji
- Bila sem na dveh BVB koncertih in spoznala celotno skupino. Vsi so nenormalno prijazni x3
- Koncert od Yashin.
- Prebrala sem vse dramion zgodbe vredne branja.
- Pregledala sem preveč dram.
- Zadnji Harry Potter film itd. x3

Oh ja zdajle moram it počasi pripravljat stvari za novoletno večerjo. Dejansko bomo imeli nutelino torto - njamiiiiii!!! On in pozabla sem omenit,da mi je oma včeraj  iz Nemčije privlekla 4 velike vrečke cot xD Tak je,ko pošlješ omo v šoping x3

Srečno novo leto vsem !!!!!!!!!!!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar